می خوام فراموش کنم ....

متن مرتبط با «گذر زمانه» در سایت می خوام فراموش کنم .... نوشته شده است

چه میگذرد بر ما ....

  • نیلوبلاگ

    میگویند دنیا متعلق به کسانی ست که زود از خواب بیدار می شوند اما نه دنیا متعلق به کسانی ست که از بیدار شدنشان خوشنودند... xa0 پ ن : چقدر خوبه که اینجا من و تو یه رابطه پنهانی .... xa0...

    ادامه مطلب
  • گذر زمان ...

  • نیلوبلاگ

    می ترسم از آدم ها ... u200eآدم هایی که دست می گذارند روی تنهایی ات ... u200eمجوزِ ورود می گیرند ... u200eو تنهاترت می کنند ... آدم هایی که سایه می اندازند روی سرت ... u200eو بی تفاوت، سایه سنگین می کنند ... آدم هایی که ساده می گیری بودنشان را ... u200eو سخت می کنند گذرِ لحظه هایت را ... آدم هایی که کوهِ معرفت می شوی برایشان ... u200eو آنها مدام می لرزانند تو را با آتشفشانِ بی معرفتی هايشان ... آدم هایی که به هزار و یک خاطره، دلبستۀ شان می شوی… u200eو انها بدون هيچ وابستگى ميگذرند و ميروند ... xa...

    ادامه مطلب