یک ماه از پاییز هم گذشت...
کم کم پاهایم به لرزه می افتد
قرار است امسال زمستان چه به سرم بیایید؟؟!!
احساس میکنم از نبودنت، از نداشتنت دارم به انتها میرسم
کاش میشد حفظ کنم، والعصر ان الانسان لفی خسر
پ ن: کمی دیگر تحمل، باید باور کنم حتما حکمتی دارد....
می خوام فراموش کنم .......ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال میکنید
برچسب: یه روزی که خیلی دور نیست,ستاره هایی که خیلی دور نیستند, نویسنده: بازدید: 28