میشنوی؟؟!!

خرید بک لینک
کاش دو نفر بودم !
یکی زندگی اش را می کرد
یکی فقط
تو را دوست داشت ....
پ ن: این روزها که غم نزدیکی به زمستون تو دلم ریشه کرده بگذرم ازت برای این سفر طولانی؟!
ضمنا از تایید دل نگرونی هاتون معذوریم... والا
بعدا نوشت: تو رو خدا تو خصوصی غیر خصوصی انقدر از شکست عشقی و بدی مردا نگید، خسته شدم از حرفاتون، من شکست عشقی نخوردم، برای کسی مینویسم که ده سال فوت شده اسفند امسال میشه یازده سال اسم وبلاگم کاملا مشخص حتی آدرس وبم هم هست خواهش میکنم میخوایید نظر بدید بخونید دقت کنید درست نظر بدید سال فوت ۸۴ اسفند ماه اگه کسی قطعه و ردیف میخواد بیاد خصوصی بگه تا آدرس سنگ قبر و تو بهشت زهرا بدم ...
می خوام فراموش کنم .......

ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 20:39

صفحه بندی