بودنت کافیه که قدم های زندگی آهسته و آرام
بی استرس و تشویش
همیشه شادی را جشن بگیرد...
روزه هات قبول عزیزم.
می خوام فراموش کنم .......ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال میکنید
برچسب: نگاهت را دوست دارم,نگاهت میکنم,نگاهت شکست ستمگریست,نگاهتو ازم نگیر,نگاهت قلبمو,نگاهت را مگیر از من,نگاهت قلبمو, فریدون,نگاهت فریدون آسرایی,نگاهت که میکنم,نگاهت را, نویسنده: بازدید: 27