می خوام فراموش کنم ....

متن مرتبط با «سکوت سرد» در سایت می خوام فراموش کنم .... نوشته شده است

سکوت ...

  • نیلوبلاگ

    دنبال چی هستی ؟؟؟ اینجا خرابه های دلی است که .......

    ادامه مطلب
  • سکوت میخوام ....

  • نیلوبلاگ

    این چه نقشه ایی هست که برام کشیدیxa0 تا کجا داره این اوضاع پیش میره چشمهایی که حرف میزنه رو دیگه نمیخوام ببینم دلم سکوت میخواد، دیگه تحمل این همه هیاهو رو نداره بلندی درختا انگار داره من و تمسخر میکنه نمیتونم درستش کنم، کاش یکی ناجی میشد .... پ ن: فاصله ها رو بی مقدمه دوست ندارم دلم آغوش گرمت و میخواد ... کجایی؟؟!!...

    ادامه مطلب