تا کجا داره این اوضاع پیش میره
چشمهایی که حرف میزنه رو دیگه نمیخوام ببینم
دلم سکوت میخواد، دیگه تحمل این همه هیاهو رو نداره
بلندی درختا انگار داره من و تمسخر میکنه
نمیتونم درستش کنم، کاش یکی ناجی میشد ....
پ ن: فاصله ها رو بی مقدمه دوست ندارم دلم آغوش گرمت و میخواد ... کجایی؟؟!!
می خوام فراموش کنم .......ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال میکنید
برچسب: میخوام سکوت کنم,میخوام سکوت کوچه رو, نویسنده: بازدید: 27