شما يه كبريت بردار
روشن كن بنداز تو يه جنگل!
به ساعت نميكشه كه همه چيز نابود ميشه!
حكايتِ بعضى آدماست
خودشون ارزشِ زيادى ندارن،
اما زندگيت رو با خاك يكسان ميكنن!
پ ن : آخه مگه با این همه درد، بازم میشه گذشت و بخشید...
می خوام فراموش کنم .......
ما را در سایت می خوام فراموش کنم .... دنبال میکنید
برچسب: حکایت بعضی آدما, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 10:10